luni, 15 februarie 2010

prima data... ;)

31.01.2008

ehehehe... greu in fata unei "pagini" albe...mai ales cand nu ai mai scris de mult ceva...ceva orice...despre tine...despre viatza...despre orice...doar pentru tine...sau poate pentru oricine...

ma plictiseam ingrozitor ieri...primisem o veste "buna"...o veste dintre acelea care iti taie cheful de orice...asa ca...aveam chef doar sa ma plictisesc...se poate???...in fine... si in plictiseala mea crunta cautam un mod de a scapa de plictiseala...paradoxal... si...primesc si eu un link de la o prietena binevoitoare: "citeste aici...delecteaza-te cu ce scrie baiatul asta" ...si...m-am delectat...am citit tot...de la prima postare pana la ultima... si mi-am mai revenit...nu stiam ce lipseste in ultima vreme din viatza mea si randurile lui m-au facut sa-mi aduc aminte...imi lipsea pagina goala si un creion...sau...actualizat...o tastatura...bine...imi mai lipseau si ceva exprimari gen parazitii si o muzica buna... astea s-au rezolvat imediat... mai ramasese problema scrisului...daca ma uit la randurile de pana acum...cred ca o sa se rezolve si asta... sper oricum... deci...pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu